دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

هفته قوه‌قضائیه یادآور تلاش پیشقراولان عرصه عدل و داد برای دادخواهی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفته قوه‌قضائیه یادآور تلاش مستمر تلاشگران دستگاه قضا در راستای تحقق عدالت، امنیت و احقاق حق و دادخواهی مردم است.
کد خبر : 400696
N83144537-72734928.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری کهگیلویه و بویراحمد، حسین کلانتری در پیامی هفته قوه قضائیه را به رئیس این قوه، قضات، مدیران و کارکنان خدوم و زحمتکش این نهاد تبریک گفت.


در پیام تبریک استاندار کهگیلویه و بویراحمد آمده است: هفته قوه قضائیه یادآور تلاش و کار مستمر تلاشگران دستگاه قضا در راستای تحقق عدالت و امنیت و احقاق حق کسانی است که برای دادخواهی به این دستگاه مراجعه می‌کنند.


در این پیام تصریح شده است: هفته اول تیرماه بیانگر به خاک و خون کشیده شدن بهترین مردان خدا به دست شقی‌ترین افراد است که در حقیقت عدالت، آزادی و برابری را نشانه رفته‌اند.


در پیام کلانتری عنوان شده است: این هفته پاسداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران گرانقدر و مظلوم‌ ایشان است که با خون سرخ علوی خود نهضت پایدار حسینی را مقاوم‌تر و مستحکم‌تر کردند.


در این پیام بیان شده است: هفته قوه قضائیه فرصت مناسبی است تا از زحمات و تلاش‌های عدالت‌محور حافظان امنیت، آسایش عمومی و پیشقراولان عرصه عدل و داد، تکریم و تقدیر شود.


در پایان این پیام متذکر شده است: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و 72 تن یار صدیقش، هفته قوه‌قضائیه را به همه تلاش‌گران این عرصه به‌ویژه رؤسا، مدیران، کارکنان خدوم امر قضا در استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض کرده و از خدمات شایسته این عزیزان در برقراری عدل و قسط در جامعه  قدردانی می‌کنم.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته